Заступник директора з виховної роботи
Неділя, 19.05.2024, 06:03
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [3]

Пошук

Вхід на сайт

Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Мої файли

    Використання віршів на уроках образотворчого мистецтва
    07.12.2016, 20:22

    Використання віршів на уроках образотворчого мистецтва  (Завантажити)

    ГРАФІКА

    Завдання. Свідомий вибір ліній та їхніх напрямків для створення певних образів: «сосновий ліс», «річка в горах»

    Лінії вгору стрімко знялись

    І трохи в сторони розійшлись.

    Що це нагадує? Ну ж, подивись –

    Стовбури сосен здіймаються коротенькі штришки –

    Це зелененькі сосен гілочки.

    А на найбільшій сосні бачиш коло:

    Хто там живе? Нумо, гляньмо довкола –

    Он з-за сосни визира хвіст руденький:

    То, мабуть, білочка збира опеньки.

    Далі за соснами зоране поле –

    Ген аж до обрію простяглось

    З ліній прямих і довгих, неозоре –

    Не видно, де скінчилось, а де почалось…

    А далі за полем гори синіють

    З ліній похилих, вони наче мріють,

    А над вершинами хмари біліють.

    А поміж соснами стрімким потічком

    Тече, звиваючись, маленька річка.

    Хвилясті лінії їй до вподоби –

    Намалювати все це ти спробуй.

    Передавання фактури за допомогою графічних засобів.

    Хто в озері живе на дні?

    Хто в озері  живе на дні?

    Назвать нескладно це мені:

    Це рибки, раки, слимаки –

    Робота є на всі смаки.

    Кружечок – хатка слимака,

    Овальчик – тулуб щупака,

    Трикутники – то плавники

    І хвостики. Ми залюбки

    Шукаєм складові частинки,

    Єднаєм їх – і на папері

    З’явились річкові тваринки.

    Із крапочок – пісок на дні,

    А із кружків – каміння.

    Примінимо ми на уроці

    Усі свої уміння.

    І хвилі в озері є теж –

    Вони з хвилястих ліній.

    Ці лінії довгі, без меж,

    І мають колір синій.

    Завдання. З’ясувати зміст поняття тонового контрасту як засобу виразного зображення, визначити його значення в образотворчому мистецтві.

    Чорна ніч – білі зорі зазирають у вікно,

    Телевізор показує чорно-біле кіно.

    Білий колір – це день, ну а чорний – це ніч,

    Це простіш від простого, тут нема протиріч.

    Кольори протилежні звем контрасними ми:

    Білий кінь в темнім лузі, білий колір зими –

    Снігове біле пір’я чорну землю вкриває…

    Білий – чорному ворог, та як гарно буває,

    Як вони поєднаються в дивні узори

    І до нас усміхнуться в світлі місяця зорі,

    І на чорному небі в час нічний проліта

    Біла-біла комета, розпустивши хвоста.

    Кольори протилежності спробуєм подружити –

    Чорно-білу картинку можемо ми створити.

    І тоді на папері у контрастному сяйві

    Нам відчиняться двері у світи незвичайні.

    Завдання. Що таке тон, насиченість кольору.

    Натюрморт з двох предметів, різних за тоновими забарвленнями (техніка гризайль). Світло як вияв форми предметів.

    Із віконця ллється світло,

    В нього є своя турбота,

    Бо без нього ми не можем

    Розпочать свою роботу.

    Ми малюємо з натури,

    Отже, знаємо напевно:

    Де вікно – там буде світло,

    А де двері – звісно, темно.

    А ще у кольора є тон.

    Буває він ледь-ледь помітним:

    В такому випадку це тон

    Ми називаєм, друже, світлим.

    Коли ж на пензлик побільше фарби й менш води,

    Ти тон насиченим назвеш,

    Та будь уважним, бо завжди

    Тон кольору повинен бути

    Яскравим й чистим, і про це

    Старайся, друже, не забути!

    Категорія: Мої файли | Додав: Юнландія
    Переглядів: 266 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Copyright MyCorp © 2024
    uCoz