Заступник директора з виховної роботи
Понеділок, 06.05.2024, 07:53
Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Календарне планування уроків

     Календарні плани (8 клас. Рівень стандарту) (Завантажити)

     Календарні плани (9, 10, 11 класи. Рівень стандарту) (Завантажити)


    З досвіду роботи

    З метою створення найкращих умов для розвитку та самореалізації особистості учня в процесі навчання, підвищення ефективності навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва та досягнення високого інтелектуального розвитку учнів широко використовую інтерактивні технології навчання. Як показує досвід, їх застосування сприяє значному підвищенню ефективності процесу навчання, формуванню особистісно-ціннісної оцінки світу, реалізації власних здібностей і потенціалу.

     Використання інтерактивних технологій на уроках образотворчого мистецтва (Завантажити)


    Інноваційні технології на уроках художньої культури

    Сучасні вимоги до уроків ставлять перед учителями багато нових завдань. Одне з них – навчити учня самостійно здобувати знання. Самим доступним і популярним для учнів джерелом інформації став Інтернет. Для вчителя проблема полягає у тому, як скористатися ресурсами мережі Інтернет безпосередньо у ході освітнього процесу.

    Переваги використання Інтернету в освітньому процесі:

    1. Займає невеликий проміжок часу (звичайно, при умові, що швидкість подачі інформації буде високою).
    2. Розвиває вміння працювати з варіативною інформацією.
    3. Сприяє розвитку вміння порівнювати, спів ставляти, обирати.
    4. Розвиває пізнавальний інтерес до предмету.

    Проблема ж полягає у тому, яким чином скористатися ресурсами Інтернету безпосередньо у ході освітнього процесу. В рамках традиційної системи викладання предмету доцільно джерела інформації із Інтернету розподілити, наприклад, на три частини:

    1. Інформаційні ресурси, які можна використовувати в якості форми уроку (інтернет-урок).
    2. Інформаційні ресурси, які можна використовувати для підготовки до уроку.
    3. Інформаційні ресурси, які можна використовувати в межах позаурочної діяльності.

    В основу такого поділу ресурсів можна взяти принцип розміщення інформації на сайтах, якість інформації, її насиченість термінами, іменами, датами і т.д.

    Інформаційні ресурси, які можна використовувати в якості форми уроку (інтернет-урок)

    До інформаційних ресурсів, які можна використовувати в якості форми уроку, в першу чергу можна віднести сайти, де інформація розміщується на одній web-сторінці, швидкість збільшення фотографій і зображень висока, а завантаження сторінок не займає багато часу.

    Тож, ресурси мережі Інтернет можуть бути використані у якості:

    1. Музею.

    Немає можливості поїхати на екскурсію в Лувр або в Лондонську національну галерею? Тоді можна зробити віртуальні екскурсії по всім музеям світу (сайт http://www.museum.ru/ ). Щоб відвідати музеї України, які мають свої сторінки в Інтернеті, можна скористатися ресурсами порталу Антикварний салон (http://www.antiq.com.ua/museum/ukraine.htm ). Ще одне посилання http://hutsul.museum/  - Національний музей народного мистецтва Гуцульщини та Покуття ім.Й.Кобринського.

    2. Підручника.

    В Інтернеті завжди можна знайти електронні версії підручників з художньої культури як україномовних, так і інших видань. Наприклад на «Освітньому порталі» (http://www.osvita.org.ua/school/books/ ). Крім того, завжди можна скласти список сайтів з певної темі, якими учні можуть скористатися на уроках.

    3. Словника, енциклопедії, довідника.

    Роботу з новими термінами, поняттями, іменами теж можна організувати через Інтернет. це сприяє полегшенню сприйняття нового слова, його запам’ятовування.

    З цією метою можна використати Вікіпедію http://uk.wikipedia.org/wiki/Головна_сторінка (україномовна), а можна скористатися, наприклад, спеціалізованими сайтами, такими як «Міфологічна енциклопедія» (http://myfhology.narod.ru/), включивши інформацію з неї в урок. Адже більшість програм з історії, художньої культури, літератури так чи інакше включають в себе вивчення грецької, єгипетської, слов’янської міфології. Інформація на цьому сайті представлена лаконічно, стисло. Але її достатньо, щоб розкрити мету, яку вчитель ставить перед собою. Цю інформацію можна використовувати безпосередньо на уроках при першому знайомстві з міфологією, а потім на узагальнюючих уроках. Наприклад, після свого вступного слова про загальні риси єгипетської міфології, вчитель може організувати роботу з відповідним розділом на сайті. Там учень може самостійно ознайомитися з основними древньоєгипетськими богами, щоб потім самостійно виступи з відповідним усним повідомленням на цю тему. Така учнівська робота може бути як груповою, так і індивідуальною. При груповій роботі учні можуть опрацьовувати не один, а декілька розділів сайту.

    Варто додати, що при виборі сайтів слід обирати ті, де тексти написані мовою, яка доступна учням для засвоєння. Крім того, для учнів 9-12 років на уроці достатньо роботи лише з одним сайтом, тоді як для підлітків краще підготувати перелік сайтів.

    До того ж, використовуючи подібні сайти, можна організовувати уроки в нетрадиційній формі – уроки-подорожі, уроки-екскурсії, уроки-дослідження.

    Інформаційні ресурси, які можна використовувати для підготовки до уроку

    Позаурочна діяльність включає в себе науково-дослідницьку роботу, участь в олімпіадах, телекомунікаційних проектах. В організації дослідницької роботи у межах телекомунікаційних проектів інтернет-ресурси можуть бути використані в якості джерела інформації, способу спілкування з партнерами проектів та як інструмент участі у мережевих проектах.

    Дистанційні олімпіади, інтернет-олімпіади, телекомунікаційні проекти, науково-дослідницька діяльність з використанням ресурсів Інтернету в свою чергу створює всі умови для самоосвіти, розширення кругозору, розвитку глобального мислення.

    Більше інформаційних ресурсів можна знайти на сторінці "Корисні посилання".

    Copyright MyCorp © 2024
    uCoz