Усім відомо, що найкращі і найміцніші знання і переконання людина отримує у дитинстві. Тому дуже важливо саме у цьому віці приділити максимум уваги розвиткові правової свідомості дитини, вихованню у неї поваги до закону і бажання його вивчати.
Правове виховання в "Країні Юнландії" покликане вирішувати наступні завдання:
- формування у кожного учня системи знань з питань основ держави та права, розвиток інтересів учнів до цієї галузі знань і зв'язок права з навколишнім життям;
- формування поваги до держави, до її конкретних органів;
- вироблення умінь і навичок правової поведінки;
- виховання нетерпимого ставлення до правопорушень і злочинності, спонукання до посильної участі в боротьбі з негативними явищами в житті;
- подолання в правовій свідомості хибних уявлень, негативних навичок і звичок поведінки.
З метою вирішення поставлених завдань в шкільному осередку проводяться наступні заходи:
інтегроване заняття з правової освіти для 2 класу «Великі права маленької дитини»
Тема. Інтегроване заняття з правової освіти «Великі права маленької дитини»
Мета: ознайомити дітей з поняттями «конвенція», «декларація», «права дитини»; виробляти навички правомірної поведінки, уміння протистояти негативним впливам; сприяти становленню активної позиції дітей щодо реалізації ідеалів і цінностей демократії в Україні; виховувати самоповагу, почуття гідності; сприяти розвитку критичного мислення як здатності аналізувати навколишню інформацію; досягти усвідомлення, що головна цінність — це життя.
година спілкування для 4 класу «Знай свої права, дитино!»
Тема. Знай свої права, дитино!
Мета: назвати основні права і свободи людини, а осболиво дітей; коментувати статті Конституції України, пояснювати їх зміст; аналізувати правові ситуації щодо дотримання чи порушення прав дітей; сприяти розумінню важливості прав для громадянина і держави; виховувати світогляд.
виховна година для 5 класу «Життя людини – найбільший скарб»
Тема. Життя людини – найбільший скарб
Мета: формувати уявлення про права громадянина України; підвести дітей до розуміння їхнього права на ім'я, громадянство, життя і піклування, формувати уявлення про дитину як окрему оригінальну й неповторну цінність, розвивати розуміння своєї індивідуальності, виховувати любов до життя, бажання цінувати його і вдосконалюватися самим, виховувати громадянські почуття школярів.
виховний захід для 6 класу «Щасливе дитинство»
Тема. Щасливе дитинство
Мета: розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини,- навчити правильно реалізовувати свої права,- виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших.
засідання круглого столу для 7 класу «Право на освіту в Україні: відповідність міжнародним стандартам та шляхи реалізації»
Тема. Право на освіту в Україні: відповідність міжнародним стандартам та шляхи реалізації
Мата: ознайомлення учнів з основними положеннями законодавства про освіту; формування навичок роботи з документами, аналізу та узагальнення набутих знань; виховання розуміння важливості права на освіту, необхідності навчання і належного ставлення до здобуття знань
година спілкування для 8 класу «Правопорушення»
Тема. Правопорушення
Мета: продовжити знайомство учнів із правовими поняттями; формувати правову свідомість та розуміння відповідальності за свою поведінку; виховувати повагу учнів один до одного; вести профілактичну роботу з попередження правопорушень; виховувати здатність усвідомлювати та відстоювати власну думку.
година спілкування для 9 класу «Наші права і обов’язки»
Тема. Наші права і обов'язки
Мета: поглибити знання учнів про права і обов'язки громадянина України, досягти розуміння школярами принципу обов'язкового покарання за правопорушення; виховувати в школярів зацікавлення щодо правових знань, популяризувати правові закони, формувати правову культуру
ділова гра для 9 класу "Конституційні права і свободи людини і громадянина"
Тема. Конституційні права і свободи людини і громадянина
Мета: називати основні права і свободи людини і громадянина; коментувати статті ІІ розділу Конституції України, пояснювати їх юридичний зміст; аналізувати правові ситуації щодо дотримання чи порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина; сприяти розумінню важливості конституційних прав і свобод та обов’язків для громадянина і держави; виховувати світогляд, основою якого мають бути риси громадянської зрілості і відповідальність перед державою і суспільством.
виховна година для 10-11 класів «Правоохоронні органи»
Тема. Кримінальна відповідальність неповнолітніх
Мета: ознайомити учнів з діяльністю правоохоронних органів; описувати основні завдання, права та обов’язки міліції; складати за зразком заяву до відділку міліції; характеризувати права неповнолітніх осіб під час затримання, арешту, допиту; моделювати й розв’язувати правові ситуації; формувати в учнів свідому позицію щодо поведінки під час взаємодії з правоохоронними органами.