Заступник директора з виховної роботи
Неділя, 19.05.2024, 06:03
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [3]

Пошук

Вхід на сайт

Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Мої файли

    Використання інтерактивних технологій на уроках образотворчого мистецтва
    07.12.2016, 19:34

    «Урок – «клітинка» педагогічного процесу.

    В ньому, як сонце у краплі води,

    відтворюються всі його сторони»

                                                         М. Скаткін

    Серед першочергових завдань, що вирішує сучасна європейська школа, чільне місце посідає завдання всебічного розвитку особистості школяра. Воно підпорядковує у своїй сутності розгляд ряду філософських, наукових, практичних та естетичних площин освіти, проекція вирішення яких вбачається у реалізації навчальних дисциплін  на сучасному рівні.

    Традиційна система освіти головним чином спрямована на підготовку виконавця, життєдіяльність якого повинна відбуватися у відносно стабільних умовах. Теперішній час має інші ознаки, а саме: інформаційну насиченість, постійні зміни соціальних і політичних умов, конкурентність.

    Сучасний урок потребує вводити принципово нові нетрадиційні методики. Серед них важливе місце посідають ігрові підходи, інтерактивні, групові технології навчання, звернення до освітніх програм.

    Сьогодні від середньої загальної освіти суспільство чекає формування не тільки високоосвіченої особистості, а випускника, здатного до самореалізації, саморозвитку, реалізації власних здібностей і потенціалу, здатного жити та працювати в умовах нестабільності, адаптуватися до внутрішніх та зовнішніх умов.

    Важливе значення для здійснення такої мети має курс образотворчого  мистецтва, під час вивчення якого відбувається знайомство з вітчизняною та світовою художньою культурою; розвивається почуття гармонії та естетичного смаку; формується особистісно-ціннісна оцінка світу; відпрацьовуються вміння висловлювати власні почуття та думки засобами образотворчого мистецтва та розуміння художньо-образних творів, розвиваються творчі здібності, нестандартне мислення.

    Для реалізації навчального процесу вчителю недостатньо тільки добре знати свій предмет й освітню галузь, до якої він належить, бути творчою особистістю і мати високий рівень загальної ерудиції. Вчителю ще й треба йти в ногу з часом, орієнтуватися у сучасних концепціях та напрямках розвитку освіти, збагачувати свій досвід новими технологіями та методиками, що з’являються в теорії та практиці навчання. 

     (Завантажити роботу)

    Категорія: Мої файли | Додав: Юнландія
    Переглядів: 323 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Copyright MyCorp © 2024
    uCoz